Friday, November 26, 2010

hari pertama terciptanya cintasamakamoo

hari ini jumaat,26/11/10,pukul 9:01 aku mencipta blog aku sendiri..hahaha.... mungkin ada orang akan gelak atau terfikir kuno dan lembapnya budak ni,,orang lain da bertahun ada blog sendiri tapi tak apa lah sebab semua orang ada kali pertama....ini post aku yang pertama,mungkin agak skema sikit ayat nya,shortform pun tak ada,tapi sebenarnya tangan aku dah gatal je nak shortform,, berpuluh kali backspace, nak ayat skema punya pasal,lepas ni tak ada maknanya lah aku nk taip ayat-ayat penuh ni...kui,kui,kui
orang cakap yang ada blog ni untuk yang minat menulis aja,aku ni tak bijak sangt lah kalau nak tulis benda-benda best ni,tapi aku try aja la,boleh isi masa lapang aku kan...
pada sesiapa yang baca komen-komen lah biar aku perbaiki kelemahan aku nanti..
ok terima kasih  kerana sudi membaca

No comments:

Post a Comment