Thursday, March 15, 2012

everything is okay

salam
aku tak tahu kenapa aku rasa nak menaip,mungkin dah terlampau bosan tahap cipan kot,
malam ni aku rasa sunyi sangat,bila da sunyi +lonely ni,perasaan aku down gila,apa masalah aku pun tak sure nk ungkap kan macam mana...
hhrrmmm myb pasal dia kot,hari ni rasa something wrong about our relationship la.
mungkin perasaan aku je kot tapi enta lah,selalu kalau dy balik rumah walau pun aku da tidur,dy tetap mesej,
kalau dy bangun dari tidur pun dy akan msj aku jugak tak kesah lah dy bangun pukul 5 6 petang.tapi hari ini dy senyap aje.tak mesej aku pun,seperti couple yang lain juga la,bila pasangan nyer hendak kemana2 bagitau dulu,bukan niat aku nak mengongkong dy,aku pun melakukan perkara yg sama seperti dy,tapi tadi 
dy keluar tanpa memberitahu aku pun.

petang tadi akhir nya dy mesej aku juga,berbunga lah sekejap sebab aku fikir dy baru bangun tidur,tapi dy hanya cakap dy telah kemalangan,but bila dy boleh mesej maknanya he fine la kan..
mesej berbalas mesej tak sampai sejam he said KBYE!dy kate still at balai polis urus kan kemalangan tu,dy disaman n kereta disita cz dy memandu tanpa lesen.bz la maksudnya.
bila difikir2 kan balik kalau dy tak accident myb dy tak mesej aku pun kan..apa dy buat kat sana aku tak tahu,maklum lah dy kat utara aku ni kat selatan and lepas last mesej tu dia terus senyap,komen kat FB pun tak berbalas walau pun dy online.paling sedih harini dy tak ucap pun kata azimat tu kat aku.
aku ni pantanglah sunyi mulalah nak layan emosi menggatal teringat kat kekasih lama,benci lah macam ni

minta jauh kan lah semua tu..aku nak lupakan semua dan mula kan hidup baru ngn dy.aku harap semua ni hanya perasaan aku sahaja and esok hubungan aku dan dy akan kembali seperti biasa.insyallah <3

No comments:

Post a Comment