Friday, November 16, 2012

I'm single now but not available!



salam,


mimpi ngeri dah jadi nyata,hari yang selama ni aku takutkan dah pun menjelma.
tepat pukul 11malam tadi dia telefon dan mengatakan dah sampai penang.apa??!!dah sampai penang pun.bermakna im single right now, but not available ok!!.so sekarang kami tengah menjalan kan hubungan jarak jauh.serius aku tak suke hubungan macam ni.tapi aku sayang dia sangat dan aku akan berusaha untuk kekalkan hubungan ini.

sedih??bodo ke apa??ofcoz aku sedih dah nak gila,lepas ni akan bertukar rutin,makan dah tak dengan dia,shopping dengan mak jelah kot,nak kata ada kawan suma dah tak ada,sekarang duduk  rumah mak je mybe tu akan menyenangkan sikit untuk aku terima hakikat dia dah jauh dari aku.
taklah rasa sunyikan.hmm

sumpah aku tak penah lupakan dia,kalau dulu phone sepah2 je sebab dia always dekat dengan aku,tapi sekarang phone always ditangan untuk menantikan panggilan dari dia,sekeping mesej pun dah memandai untuk buatkan hati aku berbunga :) .bila duduk sorang2 mula teringat setiap kenangan dengan dia and dengan sedirinya airmata aku akan mengalir.aku gembeng??suka
hati aku lah!!aku yang rasa semua ni,sorang2 pulak tu.

yeah!!fighting2!!bukan nak gaduh lah,tengah berusaha tempuh dugaan ni.haha.even dia jauh tak semestinya aku kena bersedih 24jam macam mati laki,dia suruh aku belajar hidup berjauhan dan aku sedang berusahalah ni.!Harap dia tak sia2 kan aku kat sini yang sedang setia menanti kedatangan dia.

p/s:untuk awak honey saya ada surprise bila kita jumpa nanti :)

LotOfLove,eiyba.




No comments:

Post a Comment