Friday, November 2, 2012

Menghitung Hari

Salam,
Hari ni da masok bulan baru bermakna bulan terakhir aku kat KPTMBP,and thats mean sem
terakhir kat sini , tahun dpn aku dah mula praktikal kat tempat aku . minggu ni juga adalah minggu 
final exam aku kat sini . the last final exam.Bunyi macam best kan,yela siapa tak suka,kita dah tamat belajar.tapi dalam happy tu ada sedihnya.kawan2,rumah sewa,lepas ni dah xada dah.semua buat haluan masing.


The worst thing dan mimpi ngeri aku selama ni semakin hampir menjadi kenyataan.susahkan bila dapat teman lelaki orang jauh ni.Dekat sini bolehlah always together,macam magnet kata orang,makan bersama,jalan bersama, study bersama,suka duka susah senang bergaduh  bergurau.dah menjadi kebiasaan kot.i really need HIM!!. Tapi lepas ni dah tak ada semua tu .
kami akan berpisah untuk jarak yang jauh.



Utara dan Selatan, tulah jarak kami lepas ni.kalo sekarang ni semua benda buat berdua,lepas ni semua benda aku akan buat sorang2.balik ke tempat asal aku yang dulu2 :( .. kalaulah korang paham apa yang aku rasa,betapa sedihnyer hati aku ni .tiap malam aku akan menangis memikirkan benda ni,bila bangun pagi bermakna akan dekat dengan hari perpisahan kitaorang.Banyak couple lain kat sini tapi pasangan masing2 taklah sejauh aku,dan dorang semua ambil keputusan practical tempat yang sama.kalau jumpa couple lain dorang mesti cakap aku relax aje kan berjauh ngn dia,hakikatnya aku tak cukup kuat untuk hal ni.



kalau lah dia rasa apa yang aku rasa sekarang ni mesti dia tak akan tinggal kan aku.tapi siapa tak rindu kampung halaman sendiri kan,dan aku tahu PENANG adalah segalanya bagi dia.dia bukan hak aku sorang,family dan kawan2 dia pun berhak juga,walau berat hati ini nk lepaskan dia tapi aku 
rela kalau tu takdirnya.Lepas ni tak tahu bila akan berjumpa balik,orang lain menanti kepulangan orang tersayang,aku hanya mampu berharap kalau ada JODOH pasti kami akan bertemu kembali.
AAARRGGHHH!!! entry ni wat aku menagis sendiri lah!










No comments:

Post a Comment