Friday, November 9, 2012

Istanbul Aku Datang !

salam
malam ni best sangat sebab habiskan masa dengan my sweetheart . jalan jalan,karaoke,makan kfc and the best part is kitaorang pergi tengok wayang . macamlah aku tak pernah pergi tengok wayang dengan diakan siap jadi the best part lagi.mestilah best sebab kitaorang tak tengok cerita hantu kali ni macam minggu lepas tapi tengok cerita ROMANTIK.wah bestnye2!!

Yup! kitaorang tengok Istanbul Aku Datang .Pada mulanya aku tak teringin pun tengok cerita tu sebab sebab sebab ... sebab apa ekk??ha sebab aku tak tetarik sangat dengan tajuk cerita tu.hehehe jangan marah ye ..tapi housemate aku sibuk sangat nak tengok cerita ni , aku pun pujuklah my sweetheart and yes berhasil dan kitaorang tengok sama2.


Mula cerita je aku dah tertarik sebab lisa surihani pandai memainkan watak dia,seorang yang gedik,periang,and independent.she look very gorgeous ,macam amoyy korea,rambut dia,dress dia,hill dia colouring serius aku suka .apa yang menarik lagi pasal cerita ni jalan cerita dia yang sama macam aku , couple duduk jauh dan kesetian mereka diuji.ahh takut pula nak bagi my sweetheart tinggal jauh dari aku...ooppss tersimpang cerita lain pulak.selain itu serius ISTANBUL memang cantik.tu yang buat cerita ni menarik.naik scooter round banda itu sangat2 lah romantik!pun macam aku dengan my sweetheart juga.hahaha
Dah tengok cerita romantik macam ni mula lah aku berangan nak pergi istanbul juga..halahalala
aku berangan aje lah.tupun tak boleh ..:P
tapi ni cerita romantik terbaik bagi aku.aku tak tahu nak cakap betapa bestnyer cerita ni bagi aku.nanti korang tengok sendiri dan judge sendiri ok!
5star untuk ISTANBUL AKU DATANG.!






No comments:

Post a Comment