Friday, July 19, 2013

Cakap Dengan Cermin

Assalamualaikum viewers...Ada lagi ka viewers??.Dah nak setahun tak buka blog ni.ha hambik bukan da besawang lagi tikus pun da ada tujuh keturun kot membiak dalam ni.hihi...tak apa lah celoteh sorang2 pun boleh..ibarat cakap dengan cermin.


Nak tulis entry pasal apa pn tak tahu dah..8 bulan tak menulis tak bermakna tiada apa2 berlaku.mungkin tahun ni bukan lah tahun yang terbaik bagi aku,tapi tak apa lah mungkin ujian allah untuk aku sentiasa mengingatinya..ALLAH...Dugaan bermacam macam tapi biar family aku ja tahu.
eh..ehh.Tapi ada cita gembira apa .takkan nak menangis ja..setelah 3tahun aku menguli,aku mengadun dan membakar akhirnya siap sudah sebiji kek bernama DIPLOMA.Yeah yeah yeah...tapi baru tamat ja..konvo blum pun.kikiki -_-!

Hmm..Rasanya belum lambat lagi kut nak ucap SELAMAT BERPUASA..da hampir dua minggu kan..pejam celik nanti da nak raya..SELAMAT HARI RAYA.cehh ni namanya jimat entry tahap haji bakhil.


Oleh kerana aku baru saja tamat belajar,aku secara rasmi telah diktiraf sebagai penanam anggur berjaya.so duduk rumah tunggu anggur bertukar jadi duit.memang tak lah kan .hahaha.nak tunggu Mamat penang masuk meminang??haih korang tak tahu ke dia lah ceo company penanam anggur berjaya.lawak2.kah kah kah..xpela aku gelak sorang2..oleh kerana tak bekerja jadi tak dapatlah aku nak melaram tahun ni.tak apa lah.bukan rezeki aku.cehh buat ayat drama pasrah plakkan.puihh..!!

dah ni je kot aku nak tulis.sambung lenkali.time to makeup balik blog aku :)













No comments:

Post a Comment