Monday, September 16, 2013

aku kerja apa sekarang?

ASSALAMUALAIKUM.
Hai peeps long time no see right.Entry sebelum ni aku cerita pasal tamat belajar and me as penganggur bertauliah, sekarang aku dah kerja. tapi kerja sementara saja dari aku duk membusuk dekat rumah ni..hehe.ala kerja tak hebat mana pun. jadi sales assistant je dekat greenpoint. korang jangan lah pandang aku atas bawah atas bawah wei. salah ka orang ada diploma kerja serve macam tu.

bulan sembilan ni semua da sibuk sambung belajar,masuk semester baru,sambung degree master phd pdi fbi dr ri abcdef jadah tu semua kan.so congrats untuk korang. aku rasa aku belajar takat ni ja la.nak cari kerja tetap lepas tu nak paksa mamat penang aku masuk meminang. aku gatal?? memang pong.dah tak bleh wt ap da.hehe














No comments:

Post a Comment