Sunday, November 20, 2011

CUTI SEM KE NI??


SALAM
minggu ni da msok cuti sem,wahh lege rasenya da habis exam yg memeningkan kepala hotak 2
..bai2 sem3,HELLO cuti sem.hikhikhik...cti2 ni xad perancangan langsung nk wt ap,juz dok at uma n tlg mak berniage..2 jela aktiviti aku tiap harilah.aku dah tak  macam dlu,asal aku duduk kampung je mane lah reti lekat kat uma,mane2 ad membe ak,sejak dah bpunya sosial pun da bkurang kawan pn dah xrmai cm dlu sbb dorg kap aku sombg dan lupa kwn sedih sgt bile dorg kap cm 2 tp aku kena pikir kn mase depan aku gk dengan org tsyg...
 ckp pasal org tsyg rase rindu membuak2 kat hati nie,dah biase bsame tbe2 dok bjauhan,hanya telefon dan sms je yg mhubungkan kami..slalu kalo rindu kteorg SKYPE,tp sbb ada mslh teknikal at uma dy,mmg xley lah aku nk bskype 2...rase lme jew nk tngu bln 12 aku boleh gle dok uma ni lme2..
CUTI SEM JANGAN LAH JD YG MMBOSANKAN...plzzzzzzzzzzzz~~

No comments:

Post a Comment