Monday, January 16, 2012

Aku Rindu

aku rindu
masa silam aku

aku rindu
budak tabah tu

aku rindu
budak mulut lancang tu

aku rindu
budak tak mandi kalau keluar dengan aku tu

aku rindu
budak jambu tu

aku rindu
budak kambing tu

aku rindu
budak2 yg selalu teman aku mandi gunung tu

aku rindu
encik pencurang yg penah ada dalam hati aku tu

aku rindu
setiap detik bersama korang semua

masa silam akan aku jadikan sebagai kenangan,dan pengalaman dimasa silam itu akan ku gunakan untuk aku terus pandang kehadapan untuk mencari kebahagian dan menyimpan lebih banyak kenangan lagi sebagai seorang yang lebih matang.



kepada insan2 yang aku rindu itu,yang pernah buat aku tertawa mahupun menangis,terima kasih kerana pernah menjadi sebahagiaan dari hidup aku.aku doa kan korang semua sentiasa bahagia.akan aku sentiasa merindui korang semua.






No comments:

Post a Comment