Sunday, January 29, 2012

Apabila "DIA" dan "FUTSAL"..

Dia tu siapa??
itu la manusia begelar lelaki,but this,im talking about my boy
Futsal tu apa pulak??
seperti yang diketahui umum,bermain bola dalam gelanggang tertutup
kalau tak tahu gak cari la di google YEWW..



assalamualaikum 

apa kaitan dia dan futsal.90% ada kaitan nye.
bila dia da taksub sangat ngn futsal sampai gf kat sebelah pun nampak macam bola.
seperti hendak disepak-sepak nye kita ni kan..
but the way tak ada masalah penderaan ye disini.

aku pun tak tahu asal lah tiba2 aku benci sangat dia main futsal sejak akhir2 ni.
asal aku dengar je member dia call ajak main futsal,hati aku panas sangat,
seolah-olah rasa macam dia ber"date" dengan perempuan lain.
(apalah dengan futsal pun cemburu kewww??)

mana tak nyer,hampir tiap petang dia akan main futsal dekat depan rumah,
yang itu boleh terima lagi,
lepas tu malam dia akan pergi main futsal kat gelanggang berayar lak.
bila dikira-kira  hampir 3 4 kali dalam seminggu.

paling bengang dia sanggup cancel balik kampung dengan aku 
semata-mata malam tu dia nak main futsal.
padahal aku dah bagitahu dia 3hari lebih awal
daripada member yang ajak main futsal last2 minit tu!!

AKU ATAU FUTSAL
aku tahu macam agak kejam suruh dia memilih aku atau futsal,
ia ibarat kan aku menghancurkan impian dia untuk menjadi pemain futsal yang hebat.
tapi aku ada perasaan,and aku rasa berHAK untuk menyuarakan itu
(macam ahli parlimen lah pulak)
ni mesti dia tengah pening memikirkan itu
dan kita tengok akhirnya nanti macam mana.


kata-kata terakhir
AKU BENCI DIA DENGAN FUTSAL,
LEBIH DARI 
AKU BENCI DIA DENGAN ROKOK




No comments:

Post a Comment