Thursday, February 9, 2012

MAKAN PASIR

ASSALAMUALAIKUM


bulan 2 ni la yg aku tunggu2 kan selame ni,coz what??

sebab bulan ni lah aku dilahirkan di muka bumi ini..

thanksfull for ALLAH..hari ni ke BIRTHDAY aku??
idok aii..15 hari lagi la..nampak macam excited kan.

bukan macam tu,aku juz nak luah kan isi hati aku je.

aku tak harap apa2 pun untuk birthday aku nanti
aku juz harap akan lebih tenang pada bulan ni
tapi xseperti yang dirancang.ingat kan ekonomi
aku akan pulih,habis kan bayar hutang and boleh berbelanja sikit
malangnya keadaan makin teruk dan rasa macam nak menangis.

sekarang ni baru 9haribulan,tp duit kat bank pun tinggal 100,
mana pergi nye duit aku,MARA bagi 500 kot sebulan??
macam mana lah aku nk menempuh hidup selama sebulan berbekalkan 100
untuk sara diri dua orang plak tu...
lagi malang bulan ni pulak si PANDA MERAH aku tu nak sakit
and tesadai kat bengkel.kena pula cari 250 tok betol kan balik.

Dah la miskin pergi kekolej pula jalan kaki,
makin nampak lah pape kedana.
apa lah nasib aku bulan ni,
tu belom fikir hutang yang perlu dibayar
SI PANDA MERAH pun kena bayar tiap bulan
manalah nak cari duit :'(


Duit simpanan tak ada ke??
ha ni saja lah yang ada
nak beli sepinggan nasi pun tak lepas,
terpaksa lah aku berjimat and MAKAN PASIR lah jawab nya


p/s:kepada yang simpati boleh lah hulurkan bantuan untuk meringan kan beban diri ini.


No comments:

Post a Comment