Tuesday, November 1, 2011

KEMPUNAN -_-"

SALAM...
Nak cerita nie,semalam aku ajak boyfie aku pergi shopping mall yg ada dekat BP nie la...saja ajak dy jalan2 dekat mall sebab da lama aq xpergi shopping,tapi bkn aku nk ajak dy pergi shoping just nak cuci mata sahaja.hihihi...biasalah perempuan jiwa mane tenang kalau tak pergi shhoping kan??.tapi aku faham dengan keadaan kewangan kita orang sekarang.aku beruntung sangat dapat boyfie macam dy tu,dy yang sebok cari kan aku baju,seluar and macam2 lagi..sibuk masuk keadi sana,kedai sini aku masuk pula kedai sport..aku memang suka masuk kedai macam tu..guest what???korang rasa apa yang aku nampak??aku masuk da tak tengok kiri kanan dah.benda yang aku ingin kan selama nie...ACG NIKE SANDAL   yang latest.ooohhh goat!! i love it FUCKINGDAMNMUCH!! sebenarnye aku boleh beli kalau aku nak tp aku kesian tengok boyfie aku.hmmm
                                                         










bole gila aku tengok ACG nie lame,tp pic nie semua bukan latest,yang latest untok gurl ada satu kaler jekk,aku tak reti eja la tapi bunyi tu adalah...alah kaler HOT  sekarang tue..TURQUOISE, yang tak tahu nie haa kaler nyer

errmmm bilalah aku nak pakai ACG...sempat habis trend belom tentu aku dapat pkai :(





No comments:

Post a Comment