Monday, June 4, 2012

capital "w"

 kau muncul lagi dalam hidup aku
saat aku sudah mampu melupakan dan hidup tanpa kau
dalam facebook kau dah tak block aku
kau selalu cuit aku dan pm aku.
kau seolahII menunjukan kewujudan kau
paling aku tak sangka kau cuba call aku
aku tak mengatakan aku suka malah tak juga membencinya

aku tak tahu apa yang kau cuba lakukan
adakah kau cuba untuk kembali seperti dulu
saat kau menjadi yang pertama dalam hidup aku
aku akui kadang kala aku merindui kau
dan kau akan muncul tiap kali benda itu berlaku

tapi masa sudah berubah segalanya
kau bukan lagi yang pertama
dan aku sudah sedar dari awal kau sudah berpunya
begitu juga aku yang ada pengganti dirimu setelah sekian lama
sememangnya aku bahagia dengan hidup aku sekarang
aku harap kau tak lupa janji yang pernah kita buat dulu
yang kita akan membuat haluan masingII
setalah kau sendiri yang meninggalkan aku

mungkin dulu kau cinta mati ku
tapi sekarang cinta aku untuk kau sudah lama mati
mungkin ini karma kan
:)




                                                                                                                        




No comments:

Post a Comment