Sunday, June 17, 2012

HOTSENTAP lahh sangatt!!

Serius aku malas nak update bende alah ni..mood tersangatlah tak best,tp aku dah tak ada tempat nak bercerita so kat sini juga lah aku luah kan.SHITTT...!!



sebernarnya bukan ada masalah besar pun.haha,tp aku terase diri aku HOTSENTAP doe..(cannot goo)perasan betol aku ni kan.bukan nak masuk bakul angkat sendiri tp da betol.Aku tak cakap aku famous kat blogger ni,follower pn bape ketol aje,at fb kawan boleh kira pakai jari,kat twitter lagi la ada macam tak ada. but tak sangka sangat orang boleh kenal aku,mesej aku seolah2 kitaorang dah lame kawan.mane tah dapat nombor aku..terasa lah juga HOT nyer,tapi yang SENTAP tu cari just nak minta tolong jadi kauselor untuk couple yang putus cinta.ingat aku DOKTER CINTA apa??!!


ada lagi satu benda yang wat aku jadi HOTSENTAP nih.!korang tau kan nama fesbuk aku tuhh EICHIBA CHAN.serius aku buat sendiri nama tu sebab aku minat kartoon jepun.EICHIBA tu aku amek sikit dari watak kartun and nama aku.CHAN pulak sebab kanak2 kat jepun belakang dy mesti ada chan.nmpak comel aje kan.yang HOT nyer,ramai lak suke nama aku,kat luar pn orang panggil aku eichiba chan...tapi yang SENTAP nyer ada pulak curi pakai nama aku tu tok blog dia..motif dia ap??

hmm,sabar jelah nak oi...

No comments:

Post a Comment