Thursday, August 2, 2012

Web Programing ^_^

Assalamualaikum
Lama sudah tak conteng2 kat sini.malas nak merapu banyak2 so aku nak cerita pasal WEB PROGRAMING,ni adalah salah satu subjek yang aku ambil untuk sem ni.mula2 tu ingat susah sangat sebab main dengan koding,tapi bila belajar seronok pula.lecturernya pun best aje ajar,bnyak bagi execise kat kelas.aku cakap senang jangn fikir aku hebat dalam programing.setakat buat web aje kot.hehehe




yang kat atas ni lah contoh koding yang aku taip sendiri...makan hari juga lah buat dia,tapi kalau da biasa satu hari dah siap.tengok panjang2 mesti fikir macam mana rupa webpage depan dia kan.ni cuma koding jadual yang boleh keluar kat internet,tapi ni just guna NOTEPAD standard budak2 baru belajar punya.hahaha



ni webpage depan dia,simple tapi koding dia panjang kan..kalau kreatif macam2 lagi kita boleh buat untuk cantik kan page dia.hahaha tu jela cerita nya pasal  WEB PROGRAMING aka HTML aku ni..bosan tak baca entry aku ni.kalau bosan sorry lah yerr :)

                                                                                                       

No comments:

Post a Comment