Thursday, August 9, 2012

1st anniversary

Muka dia,cara dia berpakaian,badan dia ohh semestinya bukanlah lagak seperti lelaki2 macho,hensem seperti di luar sana,bukan juga seperti CRUSH2 pujaan wanita.He's just a ordinary man with a smooth heart,bukan BAPOK ok!.He's is very talkactive person.mybe sebab tempat kelahiran dia di PENANG.mempunyai hyperactive yang kadang kala tak dpat dikawal,kuat makan yang terlampau Seorang yang sangat penyabar melayan kerenah aku,juga mempunyai jiwa seperti aku,mempunyai minat yang sama.sentiase jadi pelindung 
aku and very important he has A BIG HEART FOR ME.

bila baca nampak macam sweet saja kan??ohh tdak!ini bukan cerita FAIRYTALE yang always happies.everyone not perfect sama juga dengan dia dan aku.sometimes dia buat aku marah,and sometimes dia lah tempat aku luah perasaan marah,we fighting,perang mulut,perang emosi and the worst war adalah perang hati.sakit bak hang!

Susah atau senang dia sentiasa ada disisi aku,sakit sihat aku,makan minum aku,sedih gembira aku,as a student 
kami sentiasa kekurangan duit perbelanjaan,hutang keliling pinggang.sometimes aku jeles tgk other girl with new clothes,make up and etc.kadang2 aku salah kan our relations for this and hampir give up.Tapi dia tak pernah berputus asa,he said ni semua dugaan kita masa study,mana tahu dah kerja nanti akan lebih baik dari ni.Dia lah pembakar semangat aku untuk tempuh dugaan ni.cewah!! ayat lebih2 pulak.

Pejam celik pejam celik macam2 dah kami lalui bersama
hampir 3 tahun kami berkenalan
hampir 5 semester kami sekelas
and now after 1.48 am 8/8 2012
genaplah kami bercinta selama setahun
setahun bagaikan 10tahun ceritanya
hahaha
but aku masih sayang dia sama seperti masa mula percintaan kami
malahan bertambah sayang,bertambah rindu
hehehe,macam lirik lagu pulak.
aku berharap perhubungan ni akan berpanjangan walaupun pelbagai dugaan yang harus dilalui.

hope kau adalah bakal suamiku yg dicintai, lelaki terakhir bagiku,imam  kepada sembahyangku,
ayah kepada anak-anakku
dan kaki dimana terletaknya syurgaku

I LOVE YOU SO MUCH NASRUN NAFIS




No comments:

Post a Comment