Sunday, September 23, 2012

Taman Botani

Salam..hello!!
wah malam ni saja aku da wat 2 entry.Td aku cerita pasal Trip To Mersing,sekarang aku nak cerita pasal aku pergi mana semalam.ala tak jauh mana pun,area BP juga.pernah dengar SRI MEDAN x?ha aku selalu dengar tapi baru semalam aku pergi.hehe..malu je baru first time pergi :p.Apa ada kat sana,cuma sebuah pekan kecil aje,tapi apa yang menarik kat sana?kat sana ada Taman Botani.Cantik sangat.jakun lah jugak,banyak pasangan pengantin yang photoshoot kat sana sebab ada tasik.indah sangat pemandangannyer. 





 Tengok la background pic aku dengan encik Hubby ni,cantik tak,besar tau tasik ni,lepas tu banyak ikan besar2,ramai lah yang kaki pancing kat sini.
Haha tengok tiga orang dara pingitan duduk ditepi tasiksambil wt muke comel
*yang depan tu comel ke -,-"
 Nampak tak pantulan matahari kat air tu,masa nie time2 matahari nk terbenam,cantik kan? :)



empat jejaka yang tak berapa nak segak yang berdiri membelakangi tasik.SEMUA HOTSTUFF!!
(radhi,nafis,am,faizal)
 We Are Triples couples,first stage (radhi&mira),middle stage(me&en,hubby) and top stage(am&fatin).
haha,saja suke2..chill k,jgn jeles.
when we are together <3
credit to faizal sebab da bawak kiteorang kat tempat cantik ni.
Thanks a lot ya!





No comments:

Post a Comment